2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı 1.dönemin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Tüm öğrencilerime ve meslektaşlarıma zinde hayırlı tailler diliyorum.
12.sınıf öğrencilerime bir not: Tatil diye rehavete kapılmayın. Geleceğiniz için emin adımlarla ilerlemelisiniz. Unutmayınız emek olmadan yemek olmaz. Allah zihin açıklığı versin.
Dersleri zayıf olan öğrencilerime bir not: Hiçbirşey için geç değildir. Önünüzde 2 haftalık çok güzel bir fırsat var bir yerden başlamalısınız. Unutmayınız daha 2.dönem var. Allah zihin açıklığı versin.
Mustafa KARSLI
Geleceğimiz gençlerimize Bilim ve Teknolojiyi Üretmeleri için yol göstermeliyiz. Bu minvalde vakit buldukça ücretsiz ders ve videolar hazırlayıp yayınlamaya çalışmaktayım....
İletişime Geç →