//

Bilim ve Teknoloji Üretmek İçin Buradayız!

📢 GENEL DUYURU
📅 23.01.2014 👁 3132 Okunma

Mutlu Huzurlu Sağlıklı Tatiller Dilerim

2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı 1.dönemin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Tüm öğrencilerime ve meslektaşlarıma zinde hayırlı tailler diliyorum.

12.sınıf öğrencilerime bir not: Tatil diye rehavete kapılmayın. Geleceğiniz için emin adımlarla ilerlemelisiniz. Unutmayınız emek olmadan yemek olmaz. Allah zihin açıklığı versin.

Dersleri zayıf olan öğrencilerime bir not: Hiçbirşey için geç değildir. Önünüzde 2 haftalık çok güzel bir fırsat var bir yerden başlamalısınız. Unutmayınız daha 2.dönem var. Allah zihin açıklığı versin.

Mustafa KARSLI

👋 Ben Kimim?

Geleceğimiz gençlerimize Bilim ve Teknolojiyi Üretmeleri için yol göstermeliyiz. Bu minvalde vakit buldukça ücretsiz ders ve videolar hazırlayıp yayınlamaya çalışmaktayım....

İletişime Geç →
📈

İstatistikler

Online
2
Toplam Ziyaret 2.817.365